شرايط ازدواج دختران براي پسران در استانهاي مختلف


4-شهر رشت از استان گيلان.شرايط عبارتند از:

*داشتن رو حيه مهمان نوازي!

*داشتن روحيه مهمان نوازي!

*داشتن روحيه مهمان نوازي!

*.......


5-شهر قزوين از استان قزوين.شرايط عبارتند از:

*نداشتن چشم طمع به برادر همسر!

*توانايي خم شدن و استقامت در وسط شهر قزوين!

*[...] و [...]


6-شهر اصفهان از استان اصفهان.شرايط عبارتند از:

*خوردن موز به صورت دو بار در هفته!

*دست و دلباز بودن

*داشتن حداقل سه بار سابقه دعوت دوستان به شام يا نهار و يا يكبار برگزاري مهماني فاميلي

*ننازيدن به سي و سه پل و ساير ابنيه تاريخي!

*راستگويي و صداقت!!!


7-شهر هاي سنندج و كرمانشاه از استان هاي كردستان و كرمانشاه.شرايط عبارتند از:

*توانايي پوشيدن شلوار استرج و تنگ به مدت 24 ساعت

*نداشتن سيبيل

*تعهد به خاك ايران و نداشتن ادعاي استقلال طلبي!

*نداشتن سابقه دعوا و قلدري

*نبريدن سر نويسنده اين مطلب!!!


8-شهر آبادان از استان خوزستان.شرايط عبارتند از:

*كوتاه كردن پشت مو و استفاده از عينك آفتابي فقط در صورت لزوم و زير آفتاب!

*پوشيدن پيراهن و شلوار سفيد

*نداشتن هيچ گونه ادعا نسبت به همنشيني با راكي-رامبو-جكي چان-بروسلي و بيل كلينتون

*نداشتن هيچ گونه ادعاي مالكيت نسبت به برج ايفل â €"برج پيزا-مجسمه آزادي و برج ميلاد!

*داشتن روحيه راستگويي و حقيقت طلبي(يعني زياد لاف نياد)


9-شهر يزد از استان يزد.شرايط عبارتند از:

*توانايي زيستن در آب و هواي خوش.

*آشنايي با اشيائي چون چمن-سبزه-قناري و ساير موجودات زنده ساكن مناطق خوش آب وهوا

*نداشتن روحيه آب زير كاه و رندي

*اداي حرف هاي خ و ق بدون تشديد


10-شهر تهران از استان تهران.شرايط عبارتند از:

*داشتن تنها دو دوست دختر

*آشنا نبودن با معني و مفهوم كلمات دودره-تلكه-تيغيدن و ....

*داشتن روحيه جوانمردي

*مرد بودن


نظرات شما عزیزان:

SRR
ساعت17:16---21 آبان 1390
خب معلومه وجود نداری که میای فحش میدی ولی ادرس وبتو نمیذاری

SRR
ساعت17:15---21 آبان 1390
سلام اگه اومدی اینجا که امیدوارم بیای اول بهت بگم من بهت توهین نکردم خودت میگی ترک ها از همه بهترن منم که بهت گفتم سعید ترکه مگه فحش دادم تو حرفات تناقض هست یا خودت ....بعد هم بگم من کردم شما ترکا که از کردا عین...میترسین عزیزم بیا وب خودم هر مشکلی داشتی با خودم مطرح کن

سعيد
ساعت11:53---20 آبان 1390
اولا به SRR فضول بگو دم تورو لگد نكردم كه پارس كردي! دوما فرض كنيم نويسنده ي اين مطلب اشتباه كرده تو چرا يه نگاه نميندازي به مطالبت؟ پس كار تو بدتره!سوما تو كه ادعا داري فارسي چه گلي به سر خودت و ديگران زدي كه الان داري تركها رو مسخره ميكني؟تا حالا از ولايت خودت بيرون اومدي كه ببيني دنيا دست كيه و تركها چه آدمهايي هستن؟برا همتون متاسفم
پاسخ:عزیزم این مطلب فقط ترک ها رو مسخره نکرده تو ار کجا میدونی شهر یا استان منو مسخره نکرده باشه تو که نمیدونی من کجایی هستم بعدشم این مطلب طنزه بهتره جنبه مون و بالا ببرین


ali
ساعت11:41---20 آبان 1390
سلام من یه ترک هستم و با افتخارم این رو میگم واز آدم هاییهم که اینطوری دیگران رو در قالب طنز مسخره میکنن حالم بهم میخوره.

آدم هاییی که خودشون رو بی نقص وبقیه رو پر اشتباه میببینن.
پاسخ:من در جواب آقا سعیدم گفتم این مطلب فقط ترک ها رو مسخره نکرده تو طنز ممکنه خیلی از قشرهای جامع رو مسخره کنن پس همه بیان اعتراض کنن دیگه


SRR
ساعت21:06---19 آبان 1390
سلام خوبی اتفاقا خیلی هم خوب بود این سعید ترک بود بهش برخورد پاسخ:به نظر من تو طنز آدم نباید از چیزی ناراحت بشه ممنون حتمآ الان میام

سعيد
ساعت13:22---19 آبان 1390
تو تا حالا نفهميدي تبريز مركز استان آذربايجان شرقيه و نه غربي؟! يكي ميخواد بشينه برا تو بخنده!!!پاسخ:اونی که این مطلبو نوشته نفهمیده ههههههه چه فرقی میکنه کلا منظورش به تر کها بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط هستی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 200806
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

javahermarket